Počet záznamů: 1
Jak zákazník vnímá značku
SYS 0350949 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200317001753.4 007 ta 008 111202s2011----xr-a---e------001-0-cze-d 015 $a cnb002255253 020 $a 978-80-251-3529-7 (brož.) 035 $a (OCoLC)776507164 040 $a CBA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $9 18 $2 Konspekt 080 $a 658.626 $2 MRF 080 $a 366.1 $2 MRF 080 $a 658.8:159.91 $2 MRF 080 $a 611.8+612.8+616.8 $2 MRF 080 $a (0.062) $2 MRF 100 1-
$a Du Plessis, Erik $7 xx0059730 $4 aut 245 10
$a Jak zákazník vnímá značku : $b nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / $c Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2011 300 $a 256 s. : $b il. 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery. Kniha Jak zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna. Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické stimuly, jako je třeba videoreklama. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025135297 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a neurovědy $7 ph250755 $2 czenas 650 07
$a neuromarketing $7 ph616003 $2 czenas 650 07
$a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas 650 07
$a obchodní značky $7 ph166532 $2 czenas 655 -7
$a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas 765 0-
$t Branded mind: what neuroscience really tells us about the puzzle of brain and the brand $9 Česky 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1