Počet záznamů: 1  

Jak zákazník vnímá značku

  1. SYS0350949
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200317001753.4
    007
      
    ta
    008
      
    111202s2011----xr-a---e------001-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002255253
    020
      
    $a 978-80-251-3529-7 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)776507164
    040
      
    $a CBA001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $9 18 $2 Konspekt
    080
      
    $a 658.626 $2 MRF
    080
      
    $a 366.1 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:159.91 $2 MRF
    080
      
    $a 611.8+612.8+616.8 $2 MRF
    080
      
    $a (0.062) $2 MRF
    100
    1-
    $a Du Plessis, Erik $7 xx0059730 $4 aut
    245
    10
    $a Jak zákazník vnímá značku : $b nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / $c Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný]
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2011
    300
      
    $a 256 s. : $b il.
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    520
    3-
    $a Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery. Kniha Jak zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna. Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické stimuly, jako je třeba videoreklama. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025135297 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a neurovědy $7 ph250755 $2 czenas
    650
    07
    $a neuromarketing $7 ph616003 $2 czenas
    650
    07
    $a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas
    650
    07
    $a obchodní značky $7 ph166532 $2 czenas
    655
    -7
    $a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas
    765
    0-
    $t Branded mind: what neuroscience really tells us about the puzzle of brain and the brand $9 Česky
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.