Počet záznamů: 1  

Pozdní sběr

  1. SYS0337038
    LBL
      
    01031cam-a2200349-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20220209021140.7
    007
      
    ta
    008
      
    110713s2011----xr-a---e------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002223250
    020
      
    $a 978-80-7315-206-2 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)768557074
    040
      
    $a KLG001 $b cze $d BOA001
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 395.3 $2 MRF
    080
      
    $a 331.546 $2 MRF
    080
      
    $a 37.011.3-051 $2 MRF
    080
      
    $a (082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Lazarová, Bohumíra, $d 1958- $7 ola2003206229 $4 aut
    245
    10
    $a Pozdní sběr : $b o práci zkušených učitelů / $c Bohumíra Lazarová a kol.
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b Paido, $c 2011
    300
      
    $a 158 s. : $b il. ; $c 23 cm
    500
      
    $a 400 výt.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Publikace věnuje pozornost především učitelům ve věku nad 50 let a jejich pracovnímu životu. Čtenářům nabízí řadu témat spojených s působením starších učitelů v profesi, popisuje specifika jejich práce a pracovních vztahů a iniciuje zamyšlení nad možnými změnami podmínek práce s respektem k potřebám všech věkových skupin učitelů. Publikace současně přináší vybrané výsledky z výzkumu, který se uskutečnil v letech 2008-2010. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073152062 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a učitelé $7 ph126982 $2 czenas
    650
    07
    $a profesní kompetence $7 ph136580 $2 czenas
    650
    07
    $a společenské postavení $7 ph137657 $2 czenas
    655
    -7
    $a sborníky $7 fd163935 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.