Počet záznamů: 1
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2011 - 218 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.)
Protipóly marketingové komunikace
marketingová komunikace reklama a propagace mediální komunikace
kolektivní monografieSignatura C 344.238 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Tradiční a nové v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol. Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Zlín : VeRBuM, 2011 Fyz.popis 218 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002201091 Edice Protipóly marketingové komunikace Poznámky Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Část. anglický a slovenský text, anglická a slovenská resumé Dal.odpovědnost Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Jiná role)
Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * mediální komunikace Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 , 659.1 , 316.772.4 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; angličtina ; slovenština URL http://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000987042&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1