Počet záznamů: 1  

Marketing symfonických orchestrů

  1. SYS0328891
    LBL
      
    01928nam-a2200529-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240222121056.4
    007
      
    ta
    008
      
    110601s2011----xr-a---e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002194709
    020
      
    $a 978-80-87500-03-3 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)757676663
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d OLA001 $d BOA001
    041
    0-
    $a cze $b eng $b ger
    043
      
    $a e-xr--- $b e-xr-mr $2 czenas
    045
      
    $a y0y1
    072
    -7
    $a 316.7 $x Sociologie kultury. Kulturní život $2 Konspekt $9 1
    080
      
    $a 785.11.071 $2 MRF
    080
      
    $a 316.7:658.8 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:005 $2 MRF
    080
      
    $a 78.03 $2 MRF
    080
      
    $a 78.01 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:005.52 $2 MRF
    080
      
    $a (437.32) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut
    245
    10
    $a Marketing symfonických orchestrů : $b publikum a veřejnost moravských filharmonií / $c Radim Bačuvčík
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Zlín : $b VeRBuM, $c 2011
    300
      
    $a 184 s. : $b il. ; $c 21 cm
    500
      
    $a 200 výt.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500033 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické a německé resumé
    648
    -4
    $a 2001-2010 $7 ch460588 $2 czenas
    650
    07
    $a symfonické orchestry $z Česko $7 ph135216 $2 czenas
    650
    07
    $a marketing kultury $7 ph490143 $2 czenas
    650
    07
    $a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas
    650
    07
    $a vážná hudba $7 ph127351 $2 czenas
    650
    07
    $a poslech hudby $z Česko $7 ph138879 $2 czenas
    650
    07
    $a marketingový výzkum $z Česko $y 2001-2010 $7 ph115230 $2 czenas
    651
    -7
    $a Morava (Česko) $7 ge130070 $2 czenas
    655
    -7
    $a studie $7 fd133597 $2 czenas
    856
    4-
    $u http://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000987041&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA $y obsah dokumentu
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.