Počet záznamů: 1
Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání
Opatřilová, Dagmar, 1962- - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2009 - 322 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-5030-3 (brož.)
tělesně postižené děti integrovaná výchova a vzdělávání mateřské školy základní školy
inkluzivní pedagogika inkluzivní vzdělávání
monografieSignatura C 343.836 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání / Dagmar Opatřilová Záhlaví-jméno Opatřilová, Dagmar, 1962- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2009 Fyz.popis 322 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-5030-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002086197 Poznámky Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, katedra speciální pedagogiky. Monografie byla vydána v rámci řešení výzkumného záměru MSM 0021622443 "Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání". 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstříky Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Katedra speciální pedagogiky (Jiná role)
Předmět.hesla inkluzivní pedagogika * inkluzivní vzdělávání Předmět.hesla tělesně postižené děti - Česko * integrovaná výchova a vzdělávání - Česko * mateřské školy - Česko * základní školy - Česko Forma, žánr monografie Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 316.344.6-056.26/.29-053.2 , 37.043.2 , 373.24 , 373.3 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201004/contents/nkc20102086197_1.pdf Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Monografie s názvem Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání prezentuje integrativní vzdělávání v podmínkách České republiky. Analyzuje společné vzdělávání žáků s tělesným postižením s intaktní populací v mateřských a základních školách z pohledu učitelů i samotných žáků. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1