Počet záznamů: 1
Sex v reklamě
SYS 0320116 LBL 01695nam-a2200481-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20201129232010.4 007 ta 008 100629s2010----xr-a---e------000-0-cze-- 015 $a cnb002033345 020 $a 978-80-86807-88-1 (brož.) $z 978-80-86807-83-1 035 $a (OCoLC)655140560 040 $a ABA001 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 612.6.06 $2 MRF 080 $a 316.66-055.1/.3 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Vrtišková Nejezchlebová, Lenka, $d 1978- $7 xx0015616 $4 aut 245 10
$a Sex v reklamě / $c Lenka Nejezchlebová 250 $a Vyd. 1. 260 $a Liberec : $b Nakladatelství Bor, $c 2010 300 $a 158 s. : $b il. (některé barev.) ; $c 21 cm 490 1-
$a Jazyky a texty 500 $a Část. tištěno napříč 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Sex sells. Sex prodává. Tak zní jedno z nejotřepanějších hesel marketingu a reklamy. Ale jak reklamní tvůrci ve skutečnosti se sexuálními znaky pracují? Publikace Sex v reklamě mapuje a kategorizuje typy sexuálních informací, které se objevují v soudobé české tištěné reklamě. Autorka se zaměřuje především na skrytou komunikaci sexuálních významů, na práci reklamy s narážkami, subtilními náznaky a dvousmysly, ale na její nakládání s explicitním sexuálním sdělením. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788086807881 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 650 07
$a sex $7 ph125495 $2 czenas 650 07
$a gender $7 ph175751 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 830 -0
$a Jazyky a texty (Bor) 856 41
$y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/201007/contents/nkc20102033345_1.pdf 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1