Počet záznamů: 1  

Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie

  1. SYS0294900
    LBL
      
    01743nam-a2200565-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240521223807.7
    007
      
    ta
    008
      
    110121s2011----xr-----f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002126267
    020
      
    $a 978-80-7367-788-6 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)713789350
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 373.3.011.3-052 $2 MRF
    080
      
    $a 37.048 $2 MRF
    080
      
    $a 159.964 $2 MRF
    080
      
    $a 159.923.2 $2 MRF
    080
      
    $a 316.614 $2 MRF
    080
      
    $a 159.922.73 $2 MRF
    080
      
    $a 159.922.8 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Jedlička, Richard $7 jn20011018123 $4 aut
    245
    10
    $a Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie / $c Richard Jedlička
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Portál, $c 2011
    300
      
    $a 246 s. ; $c 23 cm
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    520
    3-
    $a Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak různé analytické směry rozumějí problematice socializace v rámci rodiny (ve vztazích k rodičům a sourozencům) i školy (ve vztahu učitel žák). Autor na konkrétních příkladech demonstruje, jak pochopení podstaty raných frustrací a poruch v sociálních vazbách usnadňuje porozumění aktuálním vztahovým problémům u dospívajících. Kniha vychází s podporou Metropolitní univerzity Praha. doc. PhDr. Richard Jedlička, Ph.D. je původně zdravotník a psychoanalyticky zaměřený psychoterapeut. Řadu let externě vyučoval na katedře pedagogiky Filozofické fakulty UK, v Ústavu pro lékařskou etiku a ošetřovatelství na 3. LF UK a v Ústavu teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK. V současné době působí jako vysokoškolský pedagog a vede oddělení pedagogicko-psychologických disciplín katedry humanitních věd Metropolitní univerzity Praha. Je rovněž odborným garantem výuky psychologie na katedře pedagogiky a psychologie FP TUL v Liberci. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073677886 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a žáci $7 ph128055 $2 czenas
    650
    07
    $a výchovné poradenství $7 ph127430 $2 czenas
    650
    07
    $a hlubinná psychologie $7 ph120756 $2 czenas
    650
    07
    $a vývoj osobnosti $7 ph200851 $2 czenas
    650
    07
    $a socializace $7 ph137463 $2 czenas
    650
    07
    $a dětství $7 ph119742 $2 czenas
    650
    07
    $a dospívání $7 ph117183 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    856
    41
    $y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20102126267_1.pdf
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.