Počet záznamů: 1
Overcoming consumer biases in the choice of pricing schemes
Shestakova, Natalia - Autor
Prague : CERGE-EI, 2010 - 42 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-7343-216-4 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.), ISBN 978-80-7344-206-4 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.)
Working paper series,
spotřebitelské chování předsudky experimentální ekonomie
studieSignatura C 341.191 Umístění 33 - Ekonomie. Ekonomika Údaje o názvu Overcoming consumer biases in the choice of pricing schemes : a lab experiment / Natalia Shestakova Záhlaví-jméno Shestakova, Natalia (Autor) Vyd.údaje Prague : CERGE-EI, 2010 Fyz.popis 42 s. ; 21 cm ISBN 978-80-7343-216-4 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.) 978-80-7344-206-4 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.) Číslo nár. bibl. cnb002131058 Edice Working paper series (CERGE-EI) ; 418 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. České resumé Předmět.hesla spotřebitelské chování * předsudky * experimentální ekonomie Forma, žánr studie Konspekt 33 - Ekonomie MDT 366.1 , 316.647.8 , 33-028.77 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. angličtina Ve volném výběru 33 - Ekonomie. Ekonomika Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1