Počet záznamů: 1
Overcoming consumer biases in the choice of pricing schemes
SYS 0281671 LBL 01763nam-a2200481-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20201030101542.2 007 ta 008 101013s2010----xr-----f------000-0-eng-- 015 $a cnb002131058 020 $a 978-80-7343-216-4 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.) 020 $a 978-80-7344-206-4 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.) 035 $a (OCoLC)703549068 040 $a ABA001 $b cze 041 0-
$a eng $b cze 072 -7
$a 33 $x Ekonomie $2 Konspekt $9 4 080 $a 366.1 $2 MRF 080 $a 316.647.8 $2 MRF 080 $a 33-028.77 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Shestakova, Natalia $7 jx20101129032 $4 aut 245 10
$a Overcoming consumer biases in the choice of pricing schemes : $b a lab experiment / $c Natalia Shestakova 260 $a Prague : $b CERGE-EI, $c 2010 300 $a 42 s. ; $c 21 cm 490 1-
$a Working paper series, $x 1211-3298 ; $v 418 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 546 $a České resumé 650 07
$a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas 650 07
$a předsudky $7 ph137686 $2 czenas 650 07
$a experimentální ekonomie $7 ph281891 $2 czenas 655 -7
$a studie $7 fd133597 $2 czenas 830 -0
$a Working paper series (CERGE-EI) ; $v 418 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1