Počet záznamů: 1
SYS 0226677 LBL 01109nam-a22003373a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20250325040617.3 007 ta 008 100608s2010----xr-----e------001-0-cze-d 015 $a cnb002104736 020 $a 978-80-247-3070-7 (brož.) : $c 299.00 Kč 035 $a (OCoLC)655149257 040 $a KLG001 $b cze 072 -7
$a 316.3 $x Globální společnosti. Sociální struktura. Sociální skupiny $2 Konspekt $9 18 080 $a 37.043.2 $2 MRF 080 $a 316.344.6-056.26/.3-053.2 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Hájková, Vanda, $d 1964- $7 xx0034883 $4 aut 245 10
$a Inkluzivní vzdělávání / $c Vanda Hájková, Iva Strnadová 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2010 300 $a 217 s. : $b il. ; $c 21 cm 490 1-
$a Pedagogika 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstříky 520 3-
$a Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, ale JAK takovému dítěti toto vzdělávání umožnit, aby z něho profitovalo ono samo i jeho okolí. Kniha přináší všem, kteří mají zájem českou školní praxi nadále rozvíjet, přehled současných teorií inkluzivního vzdělání, interpretaci jeho principů a výklad metodiky. Záměrem je vytvořit současně i teoretické zázemí pro postupující inkluzivně orientovanou praxi na školách. Publikace je určena především pro studenty pedagogických oborů a pro odbornou veřejnost pedagogy, psychology, sociální pracovníky a poradenská pracoviště včetně pracovníků nově vznikajících Center podpory inkluzivního vzdělávání (CPIV). $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024730707 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a integrovaná výchova a vzdělávání $7 ph121132 $2 czenas 650 07
$a děti se zdravotním postižením $7 ph116745 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Strnadová, Iva, $d 1977- $7 mzk2006363592 $4 aut 830 -0
$a Pedagogika (Grada) 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1