Počet záznamů: 1  

Cambridge English for schools

  1. kniha

    kniha


     Littlejohn, Andrew, 1954- - Autor
    Cambridge : Cambridge University Press, 1996 - 160 s. : barev. il., mapy, portréty
    ISBN 0-521-42170-5 (brož.)
      Hicks, Diana - Autor
     angličtina
     učebnice
    SignaturaB 50.389
    Umístění 811.111 - Angličtina
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 50.389   

    Údaje o názvuCambridge English for schools. Student's book two / Andrew Littlejohn & Diana Hicks
    Záhlaví-jméno Littlejohn, Andrew, 1954- (Autor)
    Vyd.údajeCambridge : Cambridge University Press, 1996
    Fyz.popis160 s. : barev. il., mapy, portréty
    ISBN0-521-42170-5 (brož.)
    PoznámkyObsahuje rejstřík
    Dal.odpovědnost Hicks, Diana (Autor)
    Předmět.hesla angličtina
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt811.111 - Angličtina
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 811.111 , (075)
    Země vyd.Velká Británie
    Jazyk dok.angličtina
    Ve volném výběru811.111 - Angličtina
    Druh dok.KNIHY
    Cambridge English for Schools offers: - an approach centred around the whole educational context of learning English at school - links across the school curriculum to other subject areas throughout the course, and to other classes in different countries - content and concepts related to learners' ages and levels of ability - an organisation which takes into account the realities of teaching English at school: mixed abilities, mixed motivation, time available, and class size - material which has been developed and successfully piloted in collaboration with teachers and classes in many parts of the world. The course consists of four levels, plus a Starter level for learners with little or no previous English. Level 2 continues on from level 1, taking young students through the pre-intermediate level. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.