Počet záznamů: 1
Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry
SYS 0211408 LBL 03819nam-a2200985-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222103343.5 007 ta 008 100217s2009----xr-a---f------001-0-cze-- 015 $a cnb002039825 020 $a 978-80-7431-009-6 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)614284273 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 041 0-
$a cze $b eng 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18 080 $a 316.773.3/.4 $2 MRF 080 $a 316.774 $2 MRF 080 $a 316.774:316.776.33 $2 MRF 080 $a 316.65 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 245 00
$a Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry / $c Markéta Škodová, Vlastimil Nečas (eds.) ; [autorský kolektiv Jan Červenka ... et al.] 246 18
$a Veřejná a mediální agenda 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Professional Publishing, $c 2009 300 $a 148 s. : $b il. ; $c 24 cm 500 $a "Pub. vznikla v rámci projektu "Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry" GA AV ČR (reg. číslo IAA700280702)"--Rub. tit. s. 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Kniha představuje výsledky unikátního šetření, prvního svého druhu v ČR. Pro analytiky mediálního trhu a studenty přináší ucelený pohled na koncept agenda-setting. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074310096 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a nastolování agendy $z Česko $7 ph568756 $2 czenas 650 07
$a masmédia $z Česko $7 ph115233 $2 czenas 650 07
$a vliv médií $z Česko $7 ph489477 $2 czenas 650 07
$a veřejné mínění $z Česko $7 ph116571 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 700 1-
$a Škodová, Markéta, $d 1975- $7 xx0012757 $4 aut 700 1-
$a Nečas, Vlastimil, $d 1980- $7 jo2009330723 $4 aut 700 1-
$a Červenka, Jan, $d 1973- $7 xx0016617 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1