Počet záznamů: 1
Marketingový průzkum
SYS 0198980 LBL 01206nam-a2200373-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200320001343.3 007 ta 008 090112s2008----xr-a---e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb001850766 020 $a 978-80-251-2183-2 (brož.) 035 $a (OCoLC)316682376 040 $a OLA001 $b cze $d ABA001 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:005.52 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Foret, Miroslav, $d 1946- $7 jx20070430004 $4 aut 245 10
$a Marketingový průzkum : $b poznáváme svoje zákazníky / $c Miroslav Foret 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2008 300 $a iv, 121 s. : $b il. ; $c 23 cm 490 1-
$a Praxe manažera 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí: - jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl - kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout - jak zpracovat zjištěné informace Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř mimo jiné naleznete: - rady pro začátečníky - příklady konkrétních praktických problémů - otázky k zamyšlení - praktickou ukázku jednoduchého průzkumu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025121832 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a marketingový výzkum $7 ph115230 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 830 -0
$a Praxe manažera (Computer Press) 856 41
$y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/200902/contents/nkc20091850766_1.pdf 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1