Počet záznamů: 1
Jakubíková, Dagmar, 1948- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2009 - 288 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-3247-3 (brož.)
Marketing
marketing cestovní ruch
příručkySignatura C 336.043 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Údaje o názvu Marketing v cestovním ruchu / Dagmar Jakubíková Záhlaví-jméno Jakubíková, Dagmar, 1948- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2009 Fyz.popis 288 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-3247-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001990507 Edice Marketing (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing * cestovní ruch Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 338.48 , 658.8 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Druh dok. KNIHY V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z české a zahraniční praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1