Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Kaňovská, Lucie, 1979- - Autor
Vyd. 1. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2009 - 123 s. : il. ; 30 cm
ISBN 978-80-214-3838-5
Učební texty vysokých škol
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 32.967 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Základy marketingu / Lucie Kaňovská Záhlaví-jméno Kaňovská, Lucie, 1979- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2009 Fyz.popis 123 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-214-3838-5 Číslo nár. bibl. cnb001857105 Edice/vedl.záhl. Vysoké učení technické v Brně. Učební texty vysokých škol Poznámky Nad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1