Počet záznamů: 1
SYS 0136900 LBL 01593nam-a2200445-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20210913104634.0 007 ta 008 090528s2008----xr-a---f------001-0-cze-- 015 $a cnb001931576 020 $a 978-80-210-4813-3 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)433005391 040 $a ABA001 $b cze $d OLA001 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 373/378:005.73 $2 MRF 080 $a 37.091:005.25 $2 MRF 080 $a 37.012 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Hloušková, Lenka, $d 1972- $7 mzk2005279502 $4 aut 245 10
$a Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech / $c Lenka Hloušková 250 $a 1. vyd. 260 $a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2008 300 $a 106 s. : $b il. ; $c 21 cm 500 $a Nad názvem: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta 500 $a 100 výt. 504 $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Kniha je vedena otázkou: co je to kultura školy. Tento relativně nový a celkem frekventovaný pedagogický pojem je nahlížen skrze čtyři pedagogické diskurzy: diskurz pedagogické terminologie, diskurz základního pedagogického výzkumu, diskurz aplikovaného pedagogického výzkumu a diskurz vzdělávací politiky. Je zajímavé, že každý z uvedených diskurzů přináší svou odpověď na základní otázku, a tak v duchu Foucaultova předpokladu, že diskurzy rodí své objekty, můžeme potvrdit, že pedagogické diskurzy utvořily kulturu školy jako novou manipulovatelnou empirickou skutečnost, která zasahuje do fungování našich škol. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788021048133 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a kultura školy $7 ph319513 $2 czenas 650 07
$a management školy $7 ph118550 $2 czenas 650 07
$a pedagogický výzkum $7 ph124017 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 710 2-
$a Masarykova univerzita. $b Filozofická fakulta $7 kn20010709276 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1