Počet záznamů: 1
Image a firemní identita
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2009 - 190 s. : barev. il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-2790-5
Expert
Mikeš, Jiří, - Autor
identita organizace image organizace
monografie případové studieSignatura C 334.454 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management Údaje o názvu Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš] Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 190 s. : barev. il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-2790-5 Číslo nár. bibl. cnb001858863 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
Předmět.hesla identita organizace * image organizace Forma, žánr monografie * případové studie Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.336 , 005.336.6 , (048.8) , (078.7) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Druh dok. KNIHY První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měřeníí" image. Je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a studentům VŠ. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1