Počet záznamů: 1  

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2008 - 327 s. : il.
    ISBN 978-80-7315-168-3 (Paido : brož.), ISBN 978-80-210-4708-2 (Masarykova univerzita : brož.)
      Klenková, Jiřina, - Autor
     žáci  děti se zdravotním postižením  sluchově postižené děti  specifické poruchy učení  poruchy komunikace  výchova a vzdělávání  speciální pedagogika
     monografie
    SignaturaC 332.891
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 332.891   

    Údaje o názvuVzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností = Education of pupils with impaired communication ability / Jiřina Klenková et al.
    Souběž.n.Education of pupils with impaired communication ability
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Paido : Masarykova univerzita, 2008
    Fyz.popis327 s. : il.
    ISBN978-80-7315-168-3 (Paido : brož.)
    978-80-210-4708-2 (Masarykova univerzita : brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001833202
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a rejstříky
    Jazyková pozn.Souběžný anglický text
    Dal.odpovědnost Klenková, Jiřina, 1952- (Autor)
    Předmět.hesla žáci * děti se zdravotním postižením * sluchově postižené děti * specifické poruchy učení * poruchy komunikace * výchova a vzdělávání * speciální pedagogika
    Forma, žánr monografie
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT (048.8) , 316.344.6-056.263-053.2 , 37.0 , 376 , 616.89-008.43 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , 616.89-008.434 , 373.3.011.3-052
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština ; angličtina
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
    Monografie, rozdělená do šesti tematických bloků, řeší problematiku vytváření komunikačních kompetencí u žáků, u nichž se projevuje narušení komunikační schopnosti v období základního vzdělávání. První blok se věnuje logopedickým aspektům ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, ve druhém bloku je řešena problematika intervence u sluchově postižených žáků, blok třetí se týká rozvoje komunikačních kompetencí u žáků se specifickými poruchami učení. Ve čtvrtém bloku jsou zastoupeny příspěvky z oblasti výuky cizím jazykům v ZŠ se zřetelem na žáka s narušenou komunikační schopností, pátý blok je věnován pohledu na komunikaci žáků se zdravotním postižením. V šestém bloku jsou zpracována témata výuky české literatury žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ZŠ. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.