Počet záznamů: 1
Fenstermacher, Gary D., 1939- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2008 - 124 s. ; 23 cm
ISBN 978-80-7367-471-7 (brož.)
Soltis, Jonas F. - Autor
vyučovací metody učitelé pedagogické dovednosti
učebniceSignatura C 332.610 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Údaje o názvu Vyučovací styly učitelů / Gary D. Fenstermacher, Jonas F. Soltis ; [z amerického originálu ... přeložil Karel Starý] Záhlaví-jméno Fenstermacher, Gary D., 1939- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2008 Fyz.popis 124 s. ; 23 cm ISBN 978-80-7367-471-7 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001816348 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Originál Thinking about education: approaches to teaching Dal.odpovědnost Soltis, Jonas F. (Autor)
Předmět.hesla vyučovací metody * učitelé * pedagogické dovednosti Forma, žánr učebnice Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT (075) , 37.091.3 , 37.011.3-051 , 37.091.321 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY Lze nějak roztřídit přístupy učitelů k vyučování a rozhodnout, zda je některý lepší? Autoři vymezují tři základní typy přístupu učitelů k vyučování. Manažerský přístup chápe učitele jako manažera učení a získávání znalostí, dovedností, vědomostí a kompetencí. Facilitační přístup mají učitelé, kteří se zaměřují na rozvoj a péči o jedinečné schopnosti a osobnostní rysy každého žáka, podporují jeho autenticitu. Přístup „svobodného“ vzdělávání pohlíží na učitele jako na osvoboditele ducha. Autoři knihy vysvětlují silné a slabé stránky každého z přístupů a ilustrují jednotlivé přístupy řadou příkladů. Jejich cílem je umožnit učiteli kriticky zhodnotit svůj vlastní vyučovací styl, porozumět jeho přednostem a nedostatkům, případně – u studentů učitelství – uvědoměle si svůj styl vytvářet. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1