Počet záznamů: 1
Clow, Kenneth E. - Autor
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2008 - xv, 484 s. : il. ; 30 cm
ISBN 978-80-251-1769-9 (váz.)
Baack, Donald - Autor
reklama a propagace marketingová komunikace
učebniceSignatura B 49.026 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Reklama, propagace a marketingová komunikace / Kenneth E. Clow, Donald Baack ; [překlad Vladimír Paulíny] Záhlaví-jméno Clow, Kenneth E. (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2008 Fyz.popis xv, 484 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-251-1769-9 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001829873 Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a rejstříky Originál Integrated advertising, promotion and marketing communications Dal.odpovědnost Baack, Donald (Autor)
Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace Forma, žánr učebnice Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 , 659.1 , (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1