Počet záznamů: 1
Foret, Miroslav, 1946- - Autor
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2008 - viii, 152 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-1942-6 (brož.)
Praxe manažera
marketing
příručkySignatura C 332.311 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing pro začátečníky / Miroslav Foret Záhlaví-jméno Foret, Miroslav, 1946- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2008 Fyz.popis viii, 152 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-1942-6 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001793925 Edice Praxe manažera (Computer Press) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1