Počet záznamů: 1
SYS 0096198 LBL 01073nam^a2200337^a^4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313090355.8 007 ta 008 080821s2008----xr-a---e-p--------0-cze-- 015 $a cnb001813891 020 $a 978-80-247-2724-0 (brož.) 035 $a (OCoLC)259737378 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 7.01/.09 $x Umění $2 Konspekt $9 21 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 7.074/.075 $2 MRF 080 $a (075.8) $2 MRF 100 1-
$a Johnová, Radka, $d 1958- $7 mzk2008434012 $4 aut 245 10
$a Marketing kulturního dědictví a umění : $b [art marketing v praxi] / $c Radka Johnová 246 30
$a Art marketing v praxi 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada Publishing, $c 2008 300 $a 284 s. : $b il. ; $c 24 cm 490 1-
$a Manažer 490 1-
$a Marketing 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024727240 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a art marketing $7 ph118620 $2 czenas 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 655 -7
$a učebnice vysokých škol $7 fd133772 $2 czenas 830 -0
$a Manažer 830 -0
$a Marketing (Grada) 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1