Počet záznamů: 1  

Aktuální trendy v pregraduální přípravě učitelů základních a středních škol

  1. SYS0087908
    LBL
      
    02468nam^a2200625^a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200318001808.1
    007
      
    ta
    008
      
    080512s2008----xr-a---e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001794157
    020
      
    $a 978-80-210-4544-6 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)237067835
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001
    041
    0-
    $a cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 377 $x Odborné vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 5:37.016 $2 MRF
    080
      
    $a 54 $2 MRF
    080
      
    $a 37.016.026 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a 373.5/.6+377.1/.3 $2 MRF
    080
      
    $a 377.8 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Škrabánková, Jana, $d 1966- $7 mzk2007401215 $4 aut
    245
    10
    $a Aktuální trendy v pregraduální přípravě učitelů základních a středních škol = $b The topical trends in the undergraduate preparation of the natural science teachers of the primary and secondary schools / $c Jana Škrabánková
    246
    31
    $a Topical trends in the undergraduate preparation of the natural science teachers of the primary and secondary schools
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2008
    300
      
    $a 67 s. : $b il. ; $c 24 cm
    490
    1-
    $a Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně ; $v sv. č. 110
    500
      
    $a Nad názvem: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, katedra pedagogiky
    500
      
    $a 60 výt.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Pregraduální příprava učitelů je stále diskutovanou a rozvíjenou oblastí práce pedagogických fakult, od nichž se očekává celkové zvýšení úrovně učitelského studia. Způsoby pregraduální přípravy a náplň jednotlivých přírodovědných disciplín na jedné straně a schopnost učitelů systematicky a srozumitelně aktualizovat předkládané učivo na straně druhé klade na učitele velké odborné i didaktické nároky. Tento fakt je výzvou k zamyšlení se nad aspekty, spojenými se zrychlováním proměn v oblasti přípravy učitelů přírodovědných předmětů. Je nezbytné přesně vymezit jak obsahovou stránku této přípravy v návaznosti na studijní programy jednotlivých fakult v České republice, tak soubor kompetencí, které studenti v průběhu pregraduální přípravy získávají. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788021045446 $2 Web obalkyknih.cz
    521
    8-
    $a Určeno studentům učitelství přírodovědných předmětů
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a přírodovědné předměty $7 ph124942 $2 czenas
    650
    07
    $a chemie $7 ph114237 $2 czenas
    650
    07
    $a předmětová didaktika $7 ph162893 $2 czenas
    650
    07
    $a základní školy $z Česko $7 ph116795 $2 czenas
    650
    07
    $a střední školy $z Česko $7 ph116320 $2 czenas
    650
    07
    $a vzdělávání učitelů $z Česko $7 ph158324 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    710
    2-
    $a Masarykova univerzita. $b Katedra pedagogiky $7 kn20010709040 $4 oth
    810
    2-
    $a Masarykova univerzita. $b Pedagogická fakulta. $t Spisy
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.