Počet záznamů: 1
SYS 0079888 LBL 01241nam^a2200373^a^4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313122313.0 007 ta 008 071126s2008----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb001780771 020 $a 978-80-246-1432-8 (brož.) 035 $a (OCoLC)244799840 040 $a OLA001 $b cze 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 37.015:39 $2 MRF 080 $a 37.012 $2 MRF 080 $a 159.964.2 $2 MRF 080 $a (078.7) $2 MRF 100 1-
$a Kučera, Miloš, $d 1954- $7 jn20000710383 $4 aut 245 10
$a Formy citů : $b Lacanovská teorie / $c Miloš Kučera z Pražské skupiny školní etnografie 246 30
$a Lacanovská teorie 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Karolinum, $c 2008 300 $a 449 s. : $b il. ; $c 24 cm 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Kniha je inspirována učením francouzského psychoanalytika J. Lacana: jeho pojetím přání, rozkoše, imaginární a symbolické identifikace, identifikace „se symptomem“ či sublimace. Tato teorie je použita v kvalitativním výzkumu života školní třídy v pubertálním věku z hlediska sociálních vztahů a vývoje identit. Studie popisuje následujících pět forem citů či vzorců vztahování se: etnosociometrii (ve smyslu přiřazování sociálních pozic), vlny, party, kamarádství a párovou lásku. S těmito formami jsou porovnávána velká témata společenské vědy: stádnost, vůdce, výměna a dar (etnosociometrie), hra a rituál (vlny), dobrodružství a byrokracie (party), antické a moderní přátelství a nepřátelství (kamarádství) a kurtoazní láska (láska). Práce ústí do formální teorie citů, formulované pomocí diagramatického modelu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024614328 $2 Web obalkyknih.cz 550 $a Vydavatel: Univerzita Karlova 650 07
$a školní etnografie $7 ph127806 $2 czenas 650 07
$a pedagogický výzkum $7 ph124017 $2 czenas 650 07
$a psychoanalýza $7 ph117255 $2 czenas 655 -7
$a případové studie $7 fd133208 $2 czenas 710 2-
$a Univerzita Karlova $7 kn20010710036 $4 pbl 710 2-
$a Pražská skupina školní etnografie $7 kn20020321524 $4 oth 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1