Počet záznamů: 1
Zyman, Sergio - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2004 - 255 s. : il. ; 25 cm
ISBN 80-7261-107-0 (váz.)
Knihovna světového managementu
Brott, Armin A. - Autor
reklama a propagace marketingová komunikace
studieSignatura C 330.849 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali / Sergio Zyman & Armin Brott ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] Záhlaví-jméno Zyman, Sergio (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2004 Fyz.popis 255 s. : il. ; 25 cm ISBN 80-7261-107-0 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001308403 Edice Knihovna světového managementu Poznámky Dotisk r. 2006. Obsahuje rejstřík Originál End of advertising as we know it Dal.odpovědnost Brott, Armin A. (Autor)
Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace Forma, žánr studie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , 658.8:316.77 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1