Počet záznamů: 1  

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Zyman, Sergio - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2004 - 255 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 80-7261-107-0 (váz.)
    Knihovna světového managementu
      Brott, Armin A. - Autor
     reklama a propagace  marketingová komunikace
     studie
    SignaturaC 330.849
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 330.849   

    Údaje o názvuKonec reklamy, jak jsme ji dosud znali / Sergio Zyman & Armin Brott ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová]
    Záhlaví-jméno Zyman, Sergio (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2004
    Fyz.popis255 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-7261-107-0 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001308403
    Edice Knihovna světového managementu
    PoznámkyDotisk r. 2006. Obsahuje rejstřík
    OriginálEnd of advertising as we know it
    Dal.odpovědnost Brott, Armin A. (Autor)
    Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace
    Forma, žánr studie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1 , 658.8:316.77 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali
    Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.