Počet záznamů: 1
Strategické řízení značky
Keller, Kevin Lane, 1956- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 796 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-1481-3 (váz.)
Expert
řízení značky strategický management marketingový management
monografieSignatura C 330.234 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Strategické řízení značky / Kevin Lane Keller ; [přeložila Magda Pěnčiková] Záhlaví-jméno Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2007 Fyz.popis 796 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-1481-3 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001729096 Edice Expert (Grada) Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Originál Strategic brand management Předmět.hesla řízení značky * strategický management * marketingový management Forma, žánr monografie Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005:658.626 , 005.21 , 658.8:005 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1