Počet záznamů: 1
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Palatková, Monika, 1970- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2006 - 341 s. ; 24 cm
ISBN 80-247-1014-5 (brož.)
Manažer Marketing
marketing destinací marketing destinací cestovní ruch cestovní ruch
monografieSignatura C 325.791 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Údaje o názvu Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : jak získat více příjmů z cestovního ruchu / Monika Palatková Záhlaví-jméno Palatková, Monika, 1970- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2006 Fyz.popis 341 s. ; 24 cm ISBN 80-247-1014-5 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001665203 Edice Manažer Marketing (Grada) Poznámky Svazek obsahuje straby 1-188, 313-341. Strany 189-312 jsou dostupné na webové adrese http://www.grada.cz/dokums_raw/marketing_125.pdf Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing destinací * marketing destinací - Česko * cestovní ruch * cestovní ruch - Česko Forma, žánr monografie Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 338.48-4:339.138 , 338.48 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Druh dok. KNIHY Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití. Regionálním institucím kniha pomůže orientovat se v tom, co je zapotřebí k úspěšnému prodeji turistické destinace, poskytne návod, jak sestavit, realizovat a kontrolovat marketingový plán destinace. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1