Počet záznamů: 1
SYS 0000850 LBL 04030nam-a2200493-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240524222748.6 007 ta 008 060314s2006----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb001647104 020 $a 80-246-1178-3 (brož.) 035 $a (OCoLC)85544065 040 $a ABA001 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18 080 $a 316.422 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 316.3:17.023.5 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Pravdová, Markéta $7 xx0030775 $4 aut 245 10
$a McDonald's - tak trochu jiná kultura? : $b případová studie o značce McDonald's a její reklamě / $c Markéta Pravdová 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Karolinum, $c 2006 300 $a 246 s. : $b barev. il. ; $c 21 cm 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald¨s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald¨s vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024611785 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Souhrn anglicky 550 $a Vydavatel: Univerzita Karlova v Praze 610 27
$a McDonald's Corporation $7 kn20030505006 $2 czenas 650 07
$a globalizace $7 ph120568 $2 czenas 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 650 07
$a konzumní společnost $7 ph121836 $2 czenas 655 -7
$a studie $7 fd133597 $2 czenas 710 2-
$a Univerzita Karlova $7 kn20010710036 $4 pbl 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1