Počet záznamů: 1
SYS m0240427 LBL 02923nam-a2200841-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222103030.1 007 tu 008 020327s2002----xr-a---e------001-0-cze-- 015 $a cnb001088398 020 $a 80-247-0201-0 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)51188955 040 $a ABA001 $b cze 072 -7
$a 004.7 $x Počítačové sítě $2 Konspekt $9 23 080 $a 004.738.5 $2 MRF 080 $a 659.19 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Stuchlík, Petr $7 jn20001227636 $4 aut 245 10
$a Reklama na Internetu / $c Petr Stuchlík, Martin Dvořáček 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2002 300 $a 226 s. : $b il. ; $c 23 cm 490 1-
$a Manažer 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních egentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024702018 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a internet $7 ph117022 $2 czenas 650 07
$a internetová reklama $7 ph137256 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Dvořáček, Martin $7 jn20001227637 $4 aut 830 -0
$a Manažer 856 41
$u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:c02289f0-2260-11e2-85be-005056827e51 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1