Počet záznamů: 1
Marketingová strategie podniku
Tomek, Jan, 1932- - Autor
1. vyd. - Praha : Management Press, 1992 - 179 s.
ISBN 80-85603-03- 9 (brož.)
strategický marketing podniky
příručkySignatura C 275.182 Umístění Údaje o názvu Marketingová strategie podniku / Jan Tomek a kol. Záhlaví-jméno Tomek, Jan, 1932- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Management Press, 1992 Fyz.popis 179 s. ISBN 80-85603-03- 9 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb000069584 Předmět.hesla strategický marketing * podniky Forma, žánr příručky Konspekt 658.8 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice MDT 334.72 , 658.8:005.21 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Příručka se zabývá vybranými otázkami marketingu - výzkumem trhu, strategickou situační analýzou a projekcí. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1