Počet záznamů: 1
Komunikace a interakce v plavecké výuce
Hubená, Kristýna, 1987- - Autor
Vydání první - 155 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-246-5621-2
plavání plavecký výcvik učitel a žák verbální komunikace nonverbální komunikace pedagogika sportu aplikovaný výzkum
monografieSignatura C 418.748 Umístění 797.1/.2 - Vodní sporty Údaje o názvu Komunikace a interakce v plavecké výuce / Kristýna Hubená Záhlaví-jméno Hubená, Kristýna, 1987- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2023 Fyz.popis 155 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-246-5621-2 Číslo nár. bibl. cnb003577089 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. České a anglické resumé Předmět.hesla plavání * plavecký výcvik * učitel a žák * verbální komunikace * nonverbální komunikace * pedagogika sportu * aplikovaný výzkum Forma, žánr monografie Konspekt 797 - Vodní sporty. Letecké sporty MDT 797.2 , 797.2.015.134 , 37.064.2 , 316.772.2 , 796/799 , 001.126 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 797.1/.2 - Vodní sporty Druh dok. KNIHY Při procesu edukace je nezbytná komunikace i interakce. Obě tyto složky jsou nutné také při výuce plavání. Vzhledem ke specifičnosti prostředí, ve kterém se odehrává, je jim nezbytné věnovat zvýšenou pozornost v přípravě budoucích učitelů tělesné výchovy i instruktorů plavání. Ke zkvalitňování těchto didaktických kompetencí je nezbytná jejich adekvátní diagnostika. Tu lze získat pouze kombinací kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Tzv. triangulace umožňuje získat data o činnosti učitele/instruktora plavání, i zpětnou informaci od samotných účastníků edukačního procesu – žáků/klientů. Spojením těchto dat je možné budovat a rozvíjet tyto dílčí didaktické kompetence budoucích i stávajících edukátorů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1