Počet záznamů: 1
Sharp, Byron - Autor
241 stran ; 24 cm
ISBN 978-80-7390-618-4
Knihy Omega
Sumcov, Petr, - Překladatel
obchodní značky řízení značky marketing management konkurenceschopnost identita organizace
příručkySignatura C 378.982 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Unifikovaný název How brands grow, what marketers don't know. Česky Údaje o názvu Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov Záhlaví-jméno Sharp, Byron (Autor) Nakladatel Praha : Dobrovský, 2018 Fyz.popis 241 stran ; 24 cm ISBN 978-80-7390-618-4 Číslo nár. bibl. cnb002995407 Edice Knihy Omega (Dobrovský) Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii Dal.odpovědnost Sumcov, Petr, 1969- (Překladatel)
Předmět.hesla obchodní značky * řízení značky * marketing * management * konkurenceschopnost * identita organizace Forma, žánr příručky Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 658.626 , 658.8 , 005 , 339.137.2 , 005.336 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků.Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální. Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace. Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1