Počet záznamů: 1
Holistická marketingová koncepce
Barčík, Tomáš, 1978- - Autor
Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 - 112 s. ; 23 cm
ISBN 978-80-905247-2-9 (brož.)
Právo - edice pro právo a management
marketing marketingový management
holistický marketing
monografieSignatura C 350.448 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Il catapan di Rizzolo in Friuli (1307-1610) / Gabriele Ribis Záhlaví-jméno Ribis, Gabriele (Autor) Vyd.údaje Udine : Istituto Pio Paschini, 2002 Fyz.popis 157 s. : il. ; 24 cm ISBN 88-87948-10-0 Edice Fonti per la storia della Chiesa in Friuli Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstříky Jazyková pozn. Úvod italsky, text latinsky Předmět.hesla 1307-1610 * 14.-17. století * latinské rukopisy - Itálie - 14.-17. století * historické prameny - Itálie - 14.-17. století * zemřelí - Itálie - 14.-17. století * církevní hodnostáři - Itálie - 14.-17. století * osobnosti regionu - Itálie - 14.-17. století * církevní správa - Itálie - 14.-17. století * církevní dějiny - Itálie - 14.-17. století * církevní život - Itálie - 14.-17. století * Rizzolo (Itálie) - náboženské a kulturní poměry - 14.-17. století Forma, žánr prameny * komentovaná vydání * studie Konspekt 27-9 - Dějiny křesťanské církve Údaje o názvu Holistická marketingová koncepce / Tomáš Barčík Záhlaví-jméno Barčík, Tomáš, 1978- (Autor) Vyd.údaje Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 Fyz.popis 112 s. ; 23 cm ISBN 978-80-905247-2-9 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002414515 Edice Právo - edice pro právo a management Poznámky Název edice na obálce: Právo a management Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla holistický marketing Předmět.hesla marketing * marketingový management Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT (048.8) , 658.8 , 658.8:005 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1