Počet záznamů: 1  

Brand management

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Taylor, David, 1934-2013 - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2007 - xiii, 226 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.)
    Praxe manažera
     řízení značky  obchodní značky  marketingový management  strategický management
     příručky
    SignaturaC 332.312
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Brand management
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 332.312   

    Údaje o názvuBrand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny]
    Záhlaví-jméno Taylor, David, 1934-2013 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2007
    Fyz.popisxiii, 226 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-251-1818-4 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001762895
    Edice Praxe manažera (Computer Press)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Obálkový podnázev: řízení značky. Obsahuje rejstřík
    OriginálBrand vision
    Předmět.hesla řízení značky * obchodní značky * marketingový management * strategický management
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 005:658.626 , 658.626 , 658.8:005 , 005.21 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Údaje o názvuFrancie : středomořské pobřeží, Monako, Andorra / Iva Bártová
    Část názvuMonako, Andorra
    Název na hřbetuFrancie - středomořské pobřeží
    Údaje o názvuFrancie : středomořské pobřeží, Monako, Andorra / Iva Bártová
    Část názvuMonako, Andorra
    Název na hřbetuFrancie - středomořské pobřeží
    Záhlaví-jméno Bártová, Iva (Autor)
    Údaje o vydání2. vyd.
    Vyd.údajePraha : Freytag & Berndt, 2010
    Fyz.popis208 s. : il., mapy ; 22 cm
    ISBN978-80-7316-232-0
    Edice Průvodce na cesty (Freytag & Berndt)
    PoznámkyObsahuje rejstřík. Obálkový podnázev: historie, památky, příroda, ubytování
    Předmět.hesla turistické zajímavosti - Francie * Francie - reálie * Monako - reálie * Andorra - reálie
    Forma, žánr turistické průvodce
    Konspekt913(4) - Geografie Evropy, reálie, cestování
    Brand management
    Kniha přináší shrnutí toho, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.