Počet záznamů: 1  

Jak mluvit, aby nás teenageři poslouchali, jak naslouchat, aby nám teenageři důvěřovali

  1. SYS0017093
    LBL
      
    01841nam^a2200517^a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200925123328.9
    007
      
    ta
    008
      
    070330s2007----xr-a---e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001714685
    020
      
    $a 978-80-251-1514-5 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)187295768
    040
      
    $a OLA001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 316.346.32-053.6 $2 MRF
    080
      
    $a 159.922.8 $2 MRF
    080
      
    $a 316.772.4 $2 MRF
    080
      
    $a 316.472.4 $2 MRF
    080
      
    $a 173.5/.7 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Faber, Adele, $d 1928-2024 $7 mzk2007390362 $4 aut
    245
    10
    $a Jak mluvit, aby nás teenageři poslouchali, jak naslouchat, aby nám teenageři důvěřovali / $c Adele Faber a Elaine Mazlish ; ilustrovala Kimberly Ann Coe ; [překlad Eva Vrůblová]
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2007
    300
      
    $a 168 s. : $b il. ; $c 23 cm
    490
    1-
    $a Pedagogicko-psychologický rádce rodiče
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    520
    3-
    $a Máte doma puberťáka a čím dál méně si rozumíte? Tato kniha je skvělým rádcem, jak jednat s dospívajícími tak, aby naše slova brali vážně, a jak jim naslouchat, aby v nás dospělých viděli partnera, nikoliv nepřítele. Způsoby jednání a tipy, jak vést dialog, jsou velmi názorně předvedeny na kreslených scénkách. Autorky využívají hlavně příkladů ze života a rozhovorů mezi rodiči a jejich dětmi. Na příkladu jiných rodin si lépe uvědomíte, kde se dopouštíte chyb a poučíte se, jak některé zaběhnuté způsoby chování změnit. V knize naleznete: Jak se vžít do pocitů vašeho dospívajícího dítěte - jak nezlehčovat jeho přání, nezavrhovat za každou cenu jeho názory, ale jak nalézt společnou řeč nad daným problémem. Jak neobracet názory dítěte proti nám svým věčným a marným vyčítáním, rozkazy a sáhodlouhým moralizováním, ale jak lépe popsat problém, své rodičovské pocity a to, co od dítěte očekáváme. Jak můžeme použít i humorné nadsázky k dosažení výchovného cíle a spolupráce dospívajícího. Jak pokárat, ale nepotrestat, aby si dítě lépe uvědomilo svou zodpovědnost, nikoliv aby se vzpříčilo dalším výchovným pokusům. Jak pochválit a jak vyjádřit naši nespokojenost. Jak najít kompromisy na obou stranách tak, aby neutrpěla výchova, ale zároveň aby nedocházelo ke zbytečným střetům při řešení někdy i malicherných problémů (úklid pokoje, pomoc v domácnosti, večerní návraty...). Názory dospívajících na výchovné postupy a chování dospělých, co je na nás „štve“, což nám ulehčí pochopení, proč k některým výchovným krizím dochází. Kromě toho nám tato kapitola umožní zavzpomínat na dobu, kdy jsme to prožívali my sami a usnadní nám vcítit se do mysli našeho potomka. Problémy s alkoholem, sexem a drogami jak dítě neinformovat o nebezpečí dlouhými rodinnými přednáškami, ale působit na něj průběžně a téměř nenápadně. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025115145 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a dospívající mládež $7 ph114353 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologie adolescentů $7 ph115949 $2 czenas
    650
    07
    $a interpersonální komunikace $7 ph121153 $2 czenas
    650
    07
    $a interpersonální vztahy $7 ph114786 $2 czenas
    650
    07
    $a rodiče a děti $7 ph116053 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Mazlish, Elaine $7 mzk2007390363 $4 aut
    700
    1-
    $a Coe, Kimberly Ann $7 ola2007364730 $4 ill
    765
    0-
    $t How to talk so teens will listen and listen so teens will talk $9 Česky
    830
    -0
    $a Pedagogicko-psychologický rádce rodiče
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.