Mezinárodní marketing, druhé, rozšířené a přepracované vydání
SYS
m0162583
LBL
00000nam-a22^^^^^3a-4500
003
CZ-CbJVK
005
20220314094254.5
007
ta
008
060524s2006----xr-a---e------000-0-cze-d
015
$a cnb001637853
020
$a 80-247-1678-X
035
$a (OCoLC)77058712
040
$a BOA001 $b cze
072
-7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt
080
$a 658.8-027.543 $2 MRF
080
$a 339.138 $2 MRF
080
$a (035) $2 MRF
080
$a 339.1 $2 MRF
080
$a 339.5 $2 MRF
080
$a 658.8 $2 MRF
100
1-
$a Machková, Hana $7 jn20010310427 $4 aut
245
10
$a Mezinárodní marketing, druhé, rozšířené a přepracované vydání / $c Hana Machková
250
$a 2., rozš. a přeprac. vyd.
260
$a Praha : $b Grada Publishing, $c 2006
300
$a 205 s. : $b il. ; $c 25 cm
490
1-
$a Expert
504
$a Obsahuje bibliografii a rejstřík
520
3-
$a Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu. Příklady, grafy, tabulky a obrázky a výborná strukturovanost a srozumitelnost textu vám pomohou problematiku dobře pochopit a využít získané poznatky v praxi. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024716787 $2 SKAT - Souborný katalog
650
-7
$a mezinárodní marketing $7 ph122808 $2 czenas
650
-7
$a mezinárodní obchod $7 ph115283 $2 czenas
655
-7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas
830
-0
$a Expert (Grada)
910
$a CBA001
FMT
BK
Citace
Počet záznamů: 1
Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom
jak používáme cookies.