Počet záznamů: 1
Marketing pro evropský trh
Světlík, Jaroslav, 1949- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 272 s. : barev. il. ; 23 cm
ISBN 80-247-0422-6
Manažer
marketing
příručkySignatura C 311.610 Umístění 339.1 - Obchod obecně Údaje o názvu Marketing pro evropský trh / Jaroslav Světlík Záhlaví-jméno Světlík, Jaroslav, 1949- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2003 Fyz.popis 272 s. : barev. il. ; 23 cm ISBN 80-247-0422-6 Číslo nár. bibl. cnb001286784 Edice Manažer Poznámky Anglické resumé Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla marketing - země Evropské unie Forma, žánr příručky Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 , (4) , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 339.1 - Obchod obecně Druh dok. KNIHY Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí. Kromě charakteristiky ekonomického, sociálního a právního prostředí se kniha zabývá otázkami strategie vstupu na jednotný evropský trh, ochranou postavení na domácím trhu a kulturními odlišnostmi jednotlivých zemí EU. Pozornost je věnována spotřebnímu chování obyvatel EU, přizpůsobení marketingových aktivit pro evropský tržní prostor, marketingovému mixu a marketingovým komunikacím, zvláště národním rozdílům v reklamě. Kniha je určena manažerům a specialistům českých i mezinárodních firem, marketingových, reklamních a PR agentur, studentům a pedagogům vysokých škol. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1