Počet záznamů: 1
SYS m0060734 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240109102958.5 007 ta 008 030110s2003----xr------------------cze-- 015 $a cnb001242200 020 $a 80-7226-838-4 035 $a (OCoLC)53270671 040 $a BOA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt 080 $a 658.849.2 $2 MRF 080 $a 339.1 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 659 $2 MRF 100 1-
$a Nash, Edward L. $7 xx0007432 $4 aut 245 10
$a Direct marketing / $c Edward Nash ; [překlad Vilém Jungmann] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Computer Press, $c 2003 300 $a xxxiv, 604 s. : $b il. ; $c 23 cm 490 1-
$a Ekonomie 490 1-
$a Praxe manažera 500 $a Obsahuje rejstřík 520 3-
$a The "master strategist of direct marketing" has enhanced his classic reference with a wealth of proven direct mail strategies for the Internet age. This eagerly awaited edition adds in-depth information on profitable use of the Web for direct response sales, as well as increased coverage of alternative media, infomercials, telemarketing, and database marketing. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072268382 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 650 -7
$a přímý marketing $7 ph115992 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 765 0-
$9 Česky $t Direct marketing : strategy, planning and execution 830 -0
$a Ekonomie (Computer Press) 830 -0
$a Praxe manažera (Computer Press) 856 41
$u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:01f75ef0-64b3-11e4-b42a-005056827e52 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1