Počet záznamů: 1
Ries, Al - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1997 - 111 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-85943-39-5
Trout, Jack - Autor
marketing
příručkySignatura C 288.834 Umístění Údaje o názvu 22 věčných zákonů marketingu / Al Ries, Jack Trout ; [přeloženo z angličtiny] Variantní názvy Dvaadvacet věčných zákonů marketingu Dvacet dva věčných zákonů marketingu Twenty two immutable laws of marketing Záhlaví-jméno Ries, Al (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 1997 Fyz.popis 111 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-85943-39-5 Číslo nár. bibl. cnb000207938 Originál 22 immutable laws of marketing Dal.odpovědnost Trout, Jack (Autor)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Kniha slavných amerických marketingových stratégů a tvůrců koncepce tzv. positioningu je právem považována za jednu z nejlepších příruček praktického marketingu. Na základě dlouhodobých analýz konkrétních marketingových strategií autoři formulují 22 „věčných“ pravidel marketingu, jejichž platnost dokumentují příklady z praxe známých firem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1