Počet záznamů: 1  

22 věčných zákonů marketingu


  1.  Ries, Al - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1997 - 111 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-85943-39-5
      Trout, Jack - Autor
     marketing
     příručky
    SignaturaC 288.834
    Umístění
    22 věčných zákonů marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 288.834   

    Údaje o názvu22 věčných zákonů marketingu / Al Ries, Jack Trout ; [přeloženo z angličtiny]
    Variantní názvyDvaadvacet věčných zákonů marketingu
    Dvacet dva věčných zákonů marketingu
    Twenty two immutable laws of marketing
    Záhlaví-jméno Ries, Al (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 1997
    Fyz.popis111 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-85943-39-5
    Číslo nár. bibl.cnb000207938
    Originál22 immutable laws of marketing
    Dal.odpovědnost Trout, Jack (Autor)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    22 věčných zákonů marketingu
    Kniha slavných amerických marketingových stratégů a tvůrců koncepce tzv. positioningu je právem považována za jednu z nejlepších příruček praktického marketingu. Na základě dlouhodobých analýz konkrétních marketingových strategií autoři formulují 22 „věčných“ pravidel marketingu, jejichž platnost dokumentují příklady z praxe známých firem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.