Počet záznamů: 1  

Psychologie reklamy

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
    5., rozšířené a aktualizované vydání - 360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN 978-80-271-3654-4
    Expert
     psychologie reklamy  reklama a propagace  marketingová komunikace
     kolektivní monografie
    SignaturaC 413.115
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Psychologie reklamy
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 25.11.2024)C 413.115   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 413.115 v1   

    Title statementPsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Author)
    Edition statement5., rozšířené a aktualizované vydání
    PublicationPraha : Grada Publishing, 2023
    Phys.des.360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-271-3654-4
    National bibl. num.cnb003510218
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings psychologie reklamy * reklama a propagace * marketingová komunikace
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 658.8:316.77 , (048.8:082) , 659.1 , 159.98:659.1
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Psychologie reklamy
    Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.