Počet záznamů: 1  

Kreativní copywriting

  1. SYS0777055
    LBL
      
    01444nam-a2200421-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313111657.9
    007
      
    ta
    008
      
    180406s2018----xr-a---e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002990960
    020
      
    $a 978-80-251-4909-6 $q (brožováno) : $c Kč 399,00
    035
      
    $a (OCoLC)1035470256
    040
      
    $a BOA001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 658.8:004.738.5 $2 MRF
    080
      
    $a 004.738.12 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:316.77 $2 MRF
    080
      
    $a 659.131.2 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Sálová, Anna $7 utb2015886636 $4 aut
    245
    10
    $a Kreativní copywriting / $c Anna Sálová ; ilustrace: TICHO762
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2018
    300
      
    $a 264 stran : $b ilustrace ; $c 15 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    336
      
    $a statický obraz $b sti $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Obálkový podnázev: 33 insprací pro ještě lepší copy
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR H1.cz to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025149096 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a internetový marketing $7 ph137251 $2 czenas
    650
    07
    $a WWW stránky $7 ph117163 $2 czenas
    650
    07
    $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
    650
    07
    $a reklamní texty $7 ph116036 $2 czenas
    653
    0-
    $a copywriting $a webcopywriting $a webové texty $a obsah webu
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    0-
    $a Ticho762, $d 1982- $7 osa2013793589 $4 ill
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.