Počet záznamů: 1
SYS 0555808 LBL 01206cam-a2200361-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200814081545.9 007 ta 008 110509s2011----xr-a---e------001-0-cze-d 015 $a cnb002189973 020 $a 978-80-86929-67-5 $q (váz.) 035 $a (OCoLC)761168696 040 $a KLG001 $b cze $d ABA001 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 657 $x Účetnictví $9 4 $2 Konspekt 080 $a 657.92 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$a Mařík, Miloš, $d 1947- $7 jk01080449 $4 aut 245 10
$a Metody oceňování podniku : $b proces ocenění - základní metody a postupy / $c Miloš Mařík a kolektiv 250 $a 3., upr. a rozš. vyd. 260 $a Praha : $b Ekopress, $c 2011 300 $a 494 s. : $b il. ; $c 25 cm 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Základní zaměření třetího vydání publikace je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled, ale jít do větší hloubky. Například znalec pro oceňování podniku je především znalcem podnikání. Jeho úkolem není dosadit podniková čísla do nějakého vzorce, ale odpovědně posoudit perspektivy podniku. Proto věnujeme poměrně dost prostoru strategické analýze. Jejím účelem není rozmnožit stránky oceňovacího posudku, ale být jedním ze základních pilířů celého ocenění. Právě na strategické analýze stojí podstatná část finančního plánu, a tím i ocenění. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788086929675 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a oceňování podniků $z Česko $7 ph137913 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1