Počet záznamů: 1  

Kázeňské problémy ve škole

  1. SYS0333217
    LBL
      
    00919nam-a2200313-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240529222347.5
    007
      
    ta
    008
      
    110308s2011----xr-a---e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002173283
    020
      
    $a 978-80-7387-436-0 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)757676189
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.5 $2 MRF
    100
    1-
    $a Bendl, Stanislav, $d 1965- $7 jn20000400127 $4 aut
    245
    10
    $a Kázeňské problémy ve škole / $c Stanislav Bendl
    250
      
    $a Aktualiz. a dopl. vyd.
    260
      
    $a V Praze : $b Stanislav Juhaňák - Triton, $c 2011
    300
      
    $a 264 s. : $b il. ; $c 20 cm
    500
      
    $a 500 výt.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    520
    3-
    $a V řadě zemí, zejména anglosaských, vedla neúnosná míra kázeňských problémů ve školách spolu se složitostí fenoménu kázně ke konstituování pedagogické subdisciplíny zvané „Classroom Management“. Publikace nahlíží na kázeň jako na komplexní fenomén, poukazuje na souvislosti kázně a společenskovědních disciplín, zejména pedagogiky a psychologie. Zabývá se vazbami mezi společností, školou a kázní, poukazuje na dobovou a společenskou podmíněnost kázně i na transkulturní rozdíly v oblasti chování a oceňování osobnostních vlastností. Publikace pohlíží na kázeň jako na antropologickou konstantu. Prezentuje kázeň jako nástroj ochrany žáků a učitelů ve školách. Analyzuje funkce kázně ve škole a ve společnosti, poukazuje na nutnost reinterpretace pojmu kázeň ve vztahu k současné době. Podává přehled technik, pomocí kterých lze diagnostikovat projevy školní (ne)kázně. Velká pozornost je věnována kázni z pohledu psychologických směrů a škol. V knize jsou představeny jak specifické kázeňské programy zahraniční provenience, tak autorův návrh opatření na podporu kázně ve školách. Důraz je kladen na myšlenku, že účinné řešení (ne)kázně není věcí jednoho dílčího či izolovaného opatření, nýbrž vyžaduje komplexní přístup. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073874360 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a školní kázeň $7 ph127809 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.