Počet záznamů: 1
Rozvoj tvořivosti a klíčových kompetencí dětí
Fichnová, Katarína - Autor
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2007 - 130 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7367-323-9 (brož.)
Szobiová, Eva - Autor
děti předškolního věku předškolní výchova tvůrčí myšlení schopnosti dovednosti a znalosti tvůrčí práce klíčové kompetence
příručkySignatura C 328.754 Umístění 373.2 - Předškolní výchova Údaje o názvu Rozvoj tvořivosti a klíčových kompetencí dětí : náměty k RVP pro předškolní vzdělávání / Katarína Fichnová, Eva Szobiová ; [překlad ze slovenštiny Hana Vaňková] Záhlaví-jméno Fichnová, Katarína (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2007 Fyz.popis 130 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7367-323-9 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001781471 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Szobiová, Eva (Autor)
Předmět.hesla děti předškolního věku * předškolní výchova * tvůrčí myšlení * schopnosti * dovednosti a znalosti * tvůrčí práce * klíčové kompetence Forma, žánr příručky Konspekt 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání MDT 316.346.32-053.4 , 373.2 , 159.954/.955 , 159.928.22 , 379.82/.84 , 331.102.312 , 37.03 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 373.2 - Předškolní výchova Druh dok. KNIHY Ucelený program pro rozvíjení tvořivých schopností a inteligence poskytuje široký a různorodý soubor slovních, výtvarných, hudebních, pohybových, dramatických a dalších her, které podporují nové tvořivé projevy dětí. V současné době přesycené informacemi je nutné, aby se děti vyrovnávaly se stále s novými požadavky. Tvořivost pomáhá zvládat zátěž tím, že podporuje různorodá řešení, a tedy i zvládání náročných životních situací. Zároveň zvyšuje sebejistotu, zájem o poznání i ochotu spolupracovat. Předložené základní náměty povzbuzují k vymýšlení variant a objevování nových forem kreativního vyjádření. Závisí to jednak na vytvořených podmínkách a také na vynalézavosti dospělých. Děti hry přijímají s potěšením a zájmem, jsou to pro ně hádanky a hlavolamy. Povzbudivé je i to, že hry nemívají jen jedno správné řešení, ale poskytují prostor pro fantazii, samostatnost a individualitu. Při řešení je třeba dopřát dětem čas a projevovat zájem. Kniha vychází ze současného Rámcového programu pro předškolní vzdělávání a umožňuje tak učitelkám MŠ rychlou a snadnou orientaci při tvorbě denního plánu a při výběru konkrétních postupů. Poskytuje i nápady pro učitele a vychovatele na prvním stupni ZŠ a vedoucí zájmových činností. Nabízí podklady také rodičům, kteří chtějí hrou rozvíjet osobnost a schopnosti svých dětí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1