Počet záznamů: 1
Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy
Bartes, František, 1955- - Autor
Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2004 - 94 s. : il.
ISBN 80-214-2674-8
Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy (2004 : Brno, Česko)
hodnotový management konkurence podniky
hodnota
sborníkySignatura B 45.009 Umístění Údaje o názvu Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy : (mezinárodní seminář) : 8. června 2004 / [odborný garant František Bartes] Záhlaví-jméno Bartes, František, 1955- (Autor) Vyd.údaje Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2004 Fyz.popis 94 s. : il. ISBN 80-214-2674-8 Číslo nár. bibl. cnb001367983 Poznámky Název z obálky. Nad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská a Česká asociace hodnotového inženýrství při ČKVŘ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Dal.odpovědnost Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta (Jiná role)
Český komitét pro vědecké řízení. Česká asociace hodnotového inženýrství (Jiná role)
Dal.odpovědnost Hodnota pro zákazníka a konkurenceschopnost firmy (2004 : Brno, Česko)
Předmět.hesla hodnota Předmět.hesla hodnotový management * konkurence * podniky Forma, žánr sborníky MDT 005 , 658 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; polština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1