Počet záznamů: 1
Marketing konkurenceschopnosti
Čichovský, Ludvík, 1956- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Radix, 2002 - 1 sv. : il. ; 21 cm
ISBN 80-86031-35-7
marketing konkurenceschopnost
příručkyÚdaje o názvu Marketing konkurenceschopnosti / Ludvík Čichovský Záhlaví-jméno Čichovský, Ludvík, 1956- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Radix, 2002 Fyz.popis 1 sv. : il. ; 21 cm ISBN 80-86031-35-7 Číslo nár. bibl. cnb001185656 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Úplný obsah díl 1. 2002. 270 s. Předmět.hesla marketing * konkurenceschopnost Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.137.2 , 658.8 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Kniha charakterizuje pojmy konkurence, konkurenceschopnost a marketing v minulosti i na prahu 3. tisíciletí. Jádro publikace vyčísluje výhody konkurence při boji o zákazníka a seznamuje s možnostmi měřitelnosti a srovnatelnosti konkurenčních výhod. Závěrečná kapitola srovnává konkurenceschopnost firem České republiky s podniky zemí Evropské unie. Studie je provázena schématy, grafy a tabulkami v textu a doplněna přehledem použité literatury. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1