Počet záznamů: 1
SYS 0780968 LBL 01461nam-a2200457-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230228040500.0 007 ta 008 180321s2018----xr-a---e------001-0-cze-- 015 $a cnb002985722 020 $a 978-80-271-0560-1 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)1043901704 040 $a OLA001 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 796 $x Sport. Hry. Tělesná cvičení $9 20 $2 Konspekt 080 $a 796/799:316.72/.75 $2 MRF 080 $a 796.062:658.8 $2 MRF 080 $a 796/799:061 $2 MRF 080 $a 005.35 $2 MRF 080 $a 338.246.027 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Kunz, Vilém, $d 1974- $7 xx0001448 $4 aut 245 10
$a Sportovní marketing : $b CSR a sponzoring / $c Vilém Kunz 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada Publishing, $c 2018 300 $a 173 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788027105601 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a sport a společnost $7 ph471337 $2 czenas 650 07
$a sportovní marketing $7 ph996064 $2 czenas 650 07
$a sportovní organizace $7 ph125954 $2 czenas 650 07
$a společenská odpovědnost firem $7 ph257195 $2 czenas 650 07
$a sponzorství $7 ph125939 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 830 -0
$a Expert (Grada) 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1