Počet záznamů: 1
Plummer, Deborah, 1957- - Autor
Vydání první - 166 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-262-1308-6
Le Roch, Pavla, - Překladatel
výchova dítěte sociálněpsychologické hry meditační techniky všímavost rozvoj pozornosti
metodické příručkySignatura C 378.682 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Unifikovaný název Focusing and calming games for children. Česky Údaje o názvu Hry pro rozvoj všímavosti u dětí : mindfulness pro děti 5-12 let / Deborah M. Plummer ; z anglického originálu Focusing and calming games for children přeložila Pavla Le Roch Záhlaví-jméno Plummer, Deborah, 1957- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Portál, 2018 Fyz.popis 166 stran ; 21 cm ISBN 978-80-262-1308-6 Číslo nár. bibl. cnb002979256 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Le Roch, Pavla, 1971- (Překladatel)
Předmět.hesla výchova dítěte * sociálněpsychologické hry * meditační techniky * všímavost * rozvoj pozornosti Forma, žánr metodické příručky Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.03-053.2 , 37.091.33:316.6 , 165.24 , 159.952.4+159.923.2 , 37.037 , 159.952 , (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Údaje o názvu Londýn / Annette Kossow ; překlad: Eva Jansa a kol. Záhlaví-jméno Kossow, Annette, 1965- (Autor) Údaje o vydání 2., kompletně přepracované vydání Nakladatel Ostfildern : DuMont, 2015 Fyz.popis 296 stran : barevné ilustrace, portréty, plány ; 19 cm + 1 mapa (52 x 72 cm složeno na 18 x 11 cm) ISBN 978-3-7701-7177-4 Edice Cestovní průvodce (DuMont) Poznámky Přeloženo z němčiny?. Obálkový podnázev: s neobvyklými cestami za poznáním, nejoblíbenějšími místy a samostatnou cestovní mapou. Hřbetní podnázev: s cestovní mapou. Chronologický přehled. Obsahuje rejstřík Dal.odpovědnost Jansová, Eva (Překladatel)
Publikace přináší soubor her a nápadů určených k podpoření soustředěné pozornosti u dětí, jejímu udržení a ke zklidnění dětí jak v tělesné, tak v duševní rovině.První část se věnuje teoretickým a praktickým základům. Jsou zde popsány zásady při užití modelu všímavé hry při zohlednění emočního prostředí. Vychází z toho, že potřeba se na něco soustředit je přirozenou součástí našeho života. Samotná všímavá hra pak rozvíjí živé interakce, učení při ní probíhá hrou. Při strukturování prostředí je třeba jasně definovat role, pravidla a hranice, aby se děti cítily v bezpečí. Podpůrné prostředí, v němž se uznávají a cení všechny emoce, podporuje motivaci k soustředění a sebezklidnění. Je k tomu potřeba pěti základních dovedností: sebekontrola, přizpůsobivost, účinné naslouchání, účinné pozorování a představivost. Druhá část je zásobárnou her a aktivit od "Zaměření na tělo", "Konec nervozity" k "Hudebním kresbám" a "Předání úsměvu". Aktivity je vhodné použít jak ve skupinách dětí ve věku 5-12 let, stejně jako s jednotlivci, a mohou Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1