Počet záznamů: 1
Marketing
Nykryn, Jaroslav, -1987 - Autor
1. vyd. - Praha : SNTL, 1969 - 185, [2] s. ; 8°
Řada ekonomické literatury
marketing
učebnice vysokých školSignatura C 69.725 Umístění
Kaufman, Amie - Author
1. vydání - 659 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-7544-457-8
Kristoff, Jay, - Author Podaný, Richard, - Translator
australské romány vědecko-fantastické rományCall number C 376.003 Note Terminologický slovníček. Věcný rejstřík. S obr. v textu. Vazba: Josef Kalousek. 12200 výt.. Spoluvyd. Alfa, Bratislava. Přehl. lit.. Pozn.. Odkazy na lit. Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 339 - Obchod UDC (075.8) , 339.138 , 658.8 Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Učebnice se zabývá podnikatelskou politikou a metodami řízení výroby a obchodu. Objasňuje funkci marketingu, marketingovou politiku výrobců a obchodníků a uvažuje o marketingu ve vztahu k socialistické ekonomice. Ve srovnavací tabulce shrnuje hlavní rysy soudobého marketingu v kapitalistických zemích a možnosti jeho využití v našem státě. Vývoj marketingu v kapitalistických státech je spjat s cílovou funkcí kapitalistického podnikání. Autor dochází k názoru, že přes tyto vztahy ke kapitalismu může marketing objektivně sloužit jako zdroj zkušeností i pro podnikání socialistické. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1