Počet záznamů: 1
Marketing
Nykryn, Jaroslav, -1987 - Autor
1. vyd. - Praha : SNTL, 1969 - 185, [2] s. ; 8°
Řada ekonomické literatury
marketing
učebnice vysokých školSignatura C 69.725 Umístění Info *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM* Údaje o názvu Marketing : vysokošk. učebnice / Jaroslav Nykryn Záhlaví-jméno Nykryn, Jaroslav, -1987 (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : SNTL, 1969 (Přerov : Tisk 4) Fyz.popis 185, [2] s. ; 8° Číslo nár. bibl. cnb000450096 Edice Řada ekonomické literatury Poznámky Terminologický slovníček. Věcný rejstřík. S obr. v textu. Vazba: Josef Kalousek. 12200 výt.. Spoluvyd. Alfa, Bratislava. Přehl. lit.. Pozn.. Odkazy na lit. Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 339 - Obchod MDT (075.8) , 339.138 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Učebnice se zabývá podnikatelskou politikou a metodami řízení výroby a obchodu. Objasňuje funkci marketingu, marketingovou politiku výrobců a obchodníků a uvažuje o marketingu ve vztahu k socialistické ekonomice. Ve srovnavací tabulce shrnuje hlavní rysy soudobého marketingu v kapitalistických zemích a možnosti jeho využití v našem státě. Vývoj marketingu v kapitalistických státech je spjat s cílovou funkcí kapitalistického podnikání. Autor dochází k názoru, že přes tyto vztahy ke kapitalismu může marketing objektivně sloužit jako zdroj zkušeností i pro podnikání socialistické. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1